Wystawianie recept elektronicznych

Jesteś naszym stałym Pacjentem i permanentnie przyjmujesz ustalone z lekarzem prowadzącym leki? Zaobserwowałeś u siebie potrzebę skorzystania z leku, dostępnego wyłącznie na receptę, ale nie masz możliwości, aby umówić się na konsultację lekarską?

 

 

Drodzy Pacjenci, w związku z rosnącym zapotrzebowaniem oraz możliwością wystawiania recept elektronicznych, nasza placówka również oferuje usługę e-Recepty. Aby uzyskać e-Receptę, należy w temacie formularza obok wpisać „e-Recepta”.

 

Treść wiadomości musi zawierać:
  • Imię i nazwisko (osoby, która będzie przyjmować lek),
  • PESEL (osoby, która będzie przyjmować lek),
  • Adres (osoby, która będzie przyjmować lek),
  • Numer telefonu, pod który system wyśle kod PIN do odbioru leku w aptece (odbiór leku następuje po podaniu kodu PIN oraz PESEL-u osoby, na którą wystawiona jest recepta),
  • Nazwę leku i krótki opis schorzenia.

 

Usługa e-Recepty jest płatna. Koszt wystawienia e-Recepty wynosi (zgodnie z obowiązującym Cennikiem):
  • dla stałych Pacjentów, przyjmujących dany lek permenentnie – 30 zł
  • dla Pacjentów z potrzebą jednorazowego uzyskania e-Recepty – 150 zł
Nasi lekarze starają się wystawiać e-Recepty na bieżąco od momentu zaksięgowania Państwa wpłaty na koncie Centrum, a najpóźniej w ciągu 48 h od zaksięgowania płatności.
Jeśli czas bez odpowiedzi ze strony Centrum będzie się przedłużał, prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod numerem: 71 333 24 99.
Numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat:
Bank PKO BP I o. Syców
02 1020 5297 0000 1802 0134 3573
Tomasz Tuchendler
ul. Okrężna 64
53-008 Wrocław
Prosimy o podawanie w tytule przelewu „e-Recepta” oraz Państwa imienia i nazwiska, by ułatwić nam identyfikację wpłat.

 

Na usługę wystawiamy rachunki. Jeśli chcieliby Państwo otrzymać rachunek za e-Receptę, prosimy o wyraźną adnotację na ten temat w zapytaniu, a także o podanie danych do rachunku.

Formularz kontaktowy